Songkran in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Evelien Ruijtenberg - WaarBenJij.nu Songkran in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Evelien Ruijtenberg - WaarBenJij.nu

Songkran in Bangkok

Door: Evelien

Blijf op de hoogte en volg Evelien

12 April 2009 | Thailand, Bangkok

Sawasdee!!!

Inmiddels zijn we beiden gearriveerd in Bangkok, wel weer even wennen na al dat zon, zee en strand. Hier is de drukte, de drukkende warmte en...........songkran! Thais nieuwjaar. Vrijdagavond begon het al een beetje, een soort opwarmertje waarbij niets of niemand wordt ontweken door de vele waterpistolen. Besteden wij Nederlanders miljoenen aan vuurwerk met oud en nieuw, hier gaan er per dag miljoenen liters water doorheen. Bizar om te zien, en een beetje onbegrijpelijk, zeker als je weet dat het water hier schaars is maargoed.......Vanmiddag maar even een waterpistooltje kopen en gezellig meedoen met de meute :D

Onze reis zit er bijna op, nog twee dagen en dan moeten we helaas alweer terug naar Nederland :-( We hopen dat het daar een beetje lekker lente weer is zodat de overgang niet te groot is als we strak met onze slippers op Schiphol staan ;-)

Iedereen bedankt voor alle reacties en het lezen van onze blogs! We hebben er zeker van genoten.

Wellicht als ik thuis ben en zin heb nog een klein berichtje met wat nieuwe foto's, dus hou het in de gaten.

Voor nu, happy new year, en tot dinsdag ;-)

• 12 April 2009 - 09:15

Carin:

Helaas aan alle leuke dingen komt een eind. Heb nog maar even plezier en schiet iedereen maar lekker nat. Tot volgende week.

Carin

• 12 April 2009 - 09:56

Opa:

jammer het is weer zowat voorbij maar de herinnering blijft.een goede reis terug en welkom in Holland. Opa

• 12 April 2009 - 13:39

Wim&ilone:

Hallo we kunnen niet w8 om je weer te zien!! Nog veel plezier tot snel xxxx

• 12 April 2009 - 20:18

Melanie:

Een heel gelukkig nieuwjaar!! ;)

En een hele voorspoedige terugreis gewenst!
    Kus!

• 13 April 2009 - 08:12

Ilona:

Jammer voor jullie dat de reis ten einde is, maar voor ons "thuisblijvers" is het natuurlijk leuk en fijn dat jullie morgen alweer thuisk komen.

Lien, tot snel.
    En gelukkig nieuw jaar :D

• 13 April 2009 - 10:29

Angela:

Wat gaat de tijd toch snel. In ieder geval een goede terugreis en tot snel!

Kus Angela

• 13 April 2009 - 21:19

Bianca:

Wat gaat de tijd weer hard zeg! Maar ben blij dat jullie weer thuis komen, moeten we echt even een date plannen aangezien het vorige keer niet lukte.

Nog heel veel plezier die laatste dagen en een fijne terugreis.

Grz

• 14 April 2009 - 18:51

DENNIS:

Heyyyy Evelien,

Hoop je snel weer te zien bij Jor en Rein gaan we POKEREN.....

Groetjes van de combi magnetron.

• 14 April 2009 - 20:00

Ulrike:

poeh zeg wat is dat snel gegaan!
    maar zo te lezen heb je het echt helemaal top gehad!

x

• 14 April 2009 - 21:27

Sander:

Dus, vandaag is het dinsdag....
    Of toch nog ruim een half uur dan :P
    Het weer denk ik niet dat je hier erg over kan klagen, maar door al die verhalen ben ik zelf ook steeds meer na gaan denken over een leuke vakantie...
    Ik hoop de je Jetlag een beetje meevalt & binnenkort spreken we elkaar dan wel weer.
    Groetjes!