Home Sweet Home - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Evelien Ruijtenberg - WaarBenJij.nu Home Sweet Home - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Evelien Ruijtenberg - WaarBenJij.nu

Home Sweet Home

Door: Evelien

Blijf op de hoogte en volg Evelien

17 April 2009 | Nederland, Amersfoort

Toch nog even een laatste berichtje, gewoon omdat het zo leuk is om te schrijven :D

De vlucht terug naar huis is boven verwachting zeer goed gegaan. Omdat we midden in de nacht vlogen waren we moe genoeg, en hebben we helaas allebei van de film 'Yes Man!' maar een half uurtje gezien. Daarna ruim 6 uur in de foetushouding geslapen om daarna weer wakker te worden met kramp in de nek.......jammer dat we naar Nederland vlogen want een Thaise massage was wel een uitkomst geweest ;-)
De vlucht duurde 12 uur dit keer (tegen de luchtstroom in....) en was dus bijna 2 uur langer dan de heenweg. Gelukkig werd er goed voor ons gezorgd, en kregen we bij het wakker worden een heerlijk ontbijtje van noodles met sloffe kip.......eet smakelijk ;-)

Na de landing snel de backpacks ophalen.......maar natuurlijk zat er een container vast dus moesten we wachten........en wachten..........en wachten......Gelukkig na een kwartier kwamen de eerste koffers de band op rollen, en werden ook wij na een minuut of vijf weer met onze trouwe backpacks herenigd. Snel door de douane,.........niets aan te geven, behalve een beetje talk van Songkran, maar dat mocht ik wel invoeren ;-)

Eenmaal door 'de deuren' stonden mijn ouders als twee kleine kinderen met 'welcome home' vlaggetjes te zwaaien! Heerlijk, daar hou ik van :D Goed gedaan pa en ma!! De mama van Liset was er natuurlijk ook en het werd een emotioneel weerzien................grapje ;-) Na 4 weken heb je elkaar een hoop te vertellen dus zijn we er even voor gaan zitten, onder het genot van een hollandse bak koffie!

De reis zit er nu echt op, achter mij hoor ik de wasmachine de laatste was schoonspoelen en gelukkig heb ik mijn thaise muziek nog om af en toe een beetje terug te zijn in Thailand. Wat mij betreft ga ik morgen nog terug. Nederlands is maar plat, druk en gehaast............maar alles went ;-)

Op naar de volgende trip......


Ik wil via deze weg iedereen bedanken voor het meelezen en de reacties! Het is ontzettend leuk om te lezen en we zijn blij dat jullie op deze manier een beetje met ons mee reisden!

Groetjes van Lien en Lies :D

  • 17 April 2009 - 17:17

    Nathalie:

    Zo, de dames zijn weer thuis! Dat zal wel even wennen zijn. Het was leuk om jullie verhalen te lezen de afgelopen maand, ik wacht op het volgende avontuur ;)

  • 22 April 2009 - 13:25

    Thailex:

    Ooooohhh .... ik heb de laatste blogpagina niet gelezen ! Hij was wel erg kort ....
    Een slaapverwekkende reis dus.
    Ik mis de "site" nu al !
    Gelukkig zijn er nog andere bloggers, dus voorlopig lekker verder bloggen. Hier in Thailand is het inmiddels tot 39 graden
    opgelopen. En ook nog minder bewolking ...dus
    hot-hot-hot ( bijna ondraaglijk )
    Ik hoor dat het bij jullie nu lekker "zomers" is. Kunnen jullie eindelijk
    lekker bruin worden. Gaaf ... !


  • 22 April 2009 - 13:27

    Mahanakorn:

    HSH, HSH, HSH ... !

    Sawasdee !

  • 22 April 2009 - 20:57

    Sander:

    Ik wil mee ...

    :$

  • 23 April 2009 - 17:25

    Alex:

    Hoi Girls !

    Welcome Home ... !!
    Ik heb de laatste waarbenjij.nu net nog ingelogd. Wist niet dat je er nog een laatste prozaïsche afsluiting van hebt gemaakt.
    Evelien bedankt ( THNX!!)
    voor al je litteraire kunstwerkjes uit Thailand ! ( mag van mij wel iedere dag, "Holland Gots Talent" )
    Nu maar hopen dat Liset haar "verhalen uit Thailand" als boekwerk gaat uitgeven, dan lezen we ook nog eens hoe het er met een andere bril uit zal zien.
    Hoewel ? Waar blijven alle fotoos nou ???
    Alles kits en al weer aan het mpperen over het "weer in Holland"?
    Als het zo blijft tot en met Koninginnedag, zit het helemaal goed !
    Jullie hebben echt Thaise weerbeelden meegenomen uit Thai...
    Vanaf de pasen is het al mooi weer en na de 15e april na jullie terugkomst al helemaal ( nou ja, op een halve dag na dan )
    Zijn jullie al bruin geworden van de Hollandse Zon ??
    Vitamine E op zijn best, toch ?!
    Volgende keer ga ik mee met jullie naar Chili
    ( ik betaal alles wel !! )
    Zal ik wel vertalen en schrijven naar waarbenjij.nu ( iedere dag )

    :bye: ( emoticon van Alex )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amersfoort

Evelien

Actief sinds 09 Jan. 2009
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 54234

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2014 - 09 Augustus 2014

Citytrip Berlijn

21 December 2012 - 29 December 2012

Dubai baby!

09 Juli 2012 - 29 Juli 2012

Interrail 2012

08 Februari 2011 - 12 Maart 2011

Asia 2011

26 Januari 2010 - 02 Februari 2010

Kameroen

18 Maart 2009 - 14 April 2009

Thailand

Landen bezocht: