Countdown started... - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van Evelien Ruijtenberg - WaarBenJij.nu Countdown started... - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van Evelien Ruijtenberg - WaarBenJij.nu

Countdown started...

Door: Evelien

Blijf op de hoogte en volg Evelien

14 December 2012 | Nederland, Nijkerk

Time flies! En niet alleen when you're havin' fun! Met mijn treinavontuur nog vers in het geheugen is het over een week alweer tijd voor het volgende avontuur. Een welkome afwisseling na alle drukke tijden op school met verliefde zwarte pieten, stuiterende kleuters, sneeuw, een juf op tv en meer van dat soort gezellige dingen :D

Dubai is de volgende stop, dit keer niet alleen maar met het gezin! Aan gezelligheid zal het dus niet ontbreken.......aan genoeg geld voor alle dure souvenirs waarschijnlijk wel ;-)

Anyway, het zal weer een prachtige ervaring worden, en ik kan nu al niet wachten om de warme zon weer op mijn huid te voelen en te genieten van een weekje cultuurhuppelen.

Uiteraard blijf je hier op de hoogte van alle belevenissen!!

• 14 December 2012 - 21:33

Marlies:

Ben helemaaaaal niet jaloers hoor...
    Zie de verhalen en foto's weer graag tegemoet!