Thailand, here we come! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Evelien Ruijtenberg - WaarBenJij.nu Thailand, here we come! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Evelien Ruijtenberg - WaarBenJij.nu

Thailand, here we come!

Door: Evelien

Blijf op de hoogte en volg Evelien

13 Januari 2009 | Nederland, Amersfoort

Hallo Allemaal,

Ook wij gaan er aan geloven; het proberen bij te houden van dit ontzettend leuke dagboek, tijdens onze trip naar Thailand!

Evelien had al langer het idee om er even een flinke tijd tussenuit te gaan, en wilde dat eerst doen met een georganiseerde reis.
Daar sprak ze regelmatig Liset over, en uiteindelijk werd zij zo enthousiast dat we besloten hebben om dit avontuur samen te gaan beleven!

We zullen ons volledig in het avontuur storten met enkel een flinke rugzak!! Normaal zijn we beiden niet zo van de vieze voeten en kriebelbeestjes, maar onder het mom van: 'je moet alles een keer gedaan hebben' willen we deze kans toch niet laten schieten. Bovendien schijnt Thailand het beste land te zijn voor de beginnende backpacker. We zullen het zien......

Ons avontuur begint op 18 maart 2009, en zal een maand gaan duren. In de tussentijd gaan we erg ons best doen om hier voor de thuisblijvers onze ervaringen en verhalen te plaatsen, zodat jullie ons niet vergeten ;-)

Veel plezier met lezen!

Groetjes, Evelien en Liset

• 13 Januari 2009 - 12:02

Ilona:

Cool man.
    heerlijk naar Thailand toe. Ben jaloers hoor.
    Veel plezier en veel schrijven hier hoor kunnen we ons verlekkeren aan jullie avonturen daar ;D

• 17 Januari 2009 - 14:09

Liset:

Nog 2 maandjes!!

• 18 Januari 2009 - 16:44

Rein Junior....:

Lien ik zou je missen........
    Ik kan nog niet denken aan het moment dat je weg gaat....
    Hoop dat je snel terug bent kunnen we weer tentjes bouwen.....

Groeten Je grote vriendje...

• 18 Januari 2009 - 16:45

Rein:

JE TIJD STAAT NIET GOED.

THAN JANG SANG WONG!!!!

• 26 Januari 2009 - 10:12

Nena:

Lieve Lien,Ik vind het heel leuk voor je dat je weggaat, maar ik verwacht volgend jaar wel een extra groot cadeau van je omdat je dit jaar dus niet op mijn verjaardag kan zijn.
    Veel plezier!
    Een zwaai met een kus!

Nena (bijna 3 jaar)

• 03 Maart 2009 - 15:26

DP:

Sawathee Ka
    Pom poud Thai ma dai..
    Nung song saam si hok ha...
    www.droomprins.be

• 06 Maart 2009 - 10:55

Johanna:

Leuk hoor ik blijf jullie volgen hier en wens jullie heel veel plezier en een fijne vakantie toe Liefs Johanna

• 11 Maart 2009 - 13:27

Melanie:

Nog een week!!!!!!! SPANNEND!!!!

Heel veel plezier en ga genieten!

• 13 Maart 2009 - 14:05

Tamara:

Vet hoor he! de tijd gaat wel erg snel. Evelien ik ga je zeker missen maar geniet ervan. Ik neem het jullie allebei niet kwalijk als jullie ons allemaal in het kikkerlandje niet missen hahaha!!!!! dikke knuffel van mij en een lik van balou