Nog één week! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Evelien Ruijtenberg - WaarBenJij.nu Nog één week! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Evelien Ruijtenberg - WaarBenJij.nu

Nog één week!

Door: Evelien

Blijf op de hoogte en volg Evelien

11 Maart 2009 | Nederland, Amersfoort

De tijd vliegt, helemaal als je nog zoveel moet regelen. Het stressen begint bij mij al aardig toe te slaan, terwijl Liset de rust zelve is :D

Volgende week is het al zover, dan staan we bepakt en bezakt op Schiphol met als enig overlevingsmiddel onze rugzak met inhoud. En ja, wat stop je daar allemaal in, want zo´n ding zit sneller vol dan je denkt!

We zijn al aardig creatief in het bedenken van oplossingen, shampootubes worden gecontroleerd overgegoten in kleine ´handige´ meeneemflesjes, kleding wordt zorgvuldig uitgezocht en gesorteerd op handigheidfactoren. Veel kleding uit mijn kast overleefd deze ´zware test´ niet en dus is het nodig om morgen even wat ´simpele´ spullen te shoppen.........Je moet er wat voor over hebben. Je wilt natuurlijk niet met een hernia terugkomen omdat je per se die zware spijkerbroek mee wilde nemen ;-)

Verder zijn we aardig goed voorbereid, de diarreeremmers, ors oplossingen, reisziektetabletten en plastic'kots'zakjes zijn zorgvuldig ingeslagen, je weet immers maar nooit met onze zwakke Hollandse maagjes. Naast deze Emergency kit, hebben we natuurlijk ook de leuke dingen bij ons, Lonely Planet, stoere camera voor de leukste kiekjes, en niet te vergeten de videocamera......We zijn dan wel geen Japanners, maar de toerist uithangen kunnen wij als de beste!

Nog een weekje aftellen, en dan kunnen we gaan genieten!! We zullen ervoor zorgen dat jullie zo af en toe eens met ons mee kunnen genieten door middel van een leuk verhaaltje en wat foto's hier op de website :D

  • 12 Maart 2009 - 11:02

    Agnes:

    Spannend, het aftellen is begonnen :D

    Groetjes Agnes

  • 13 Maart 2009 - 14:01

    Tamara:

    Hahaha geweldig dit. ik hoop dat jullie in thailand net zoveel tijd over hebben om dit dagboekje bij te houden. Ik wnes jullie allebei een hele leuke vakantie geniet er ontzettend van en ik zal jou evelien zeker missen!! doe beide voorzichtig ik houd jullie blog bij!!! liefs Goor (en een pootje van balou)

  • 15 Maart 2009 - 08:40

    L.Hoogendorp:

    Veel plezier en maak er wat van,ik hoop dat jullie veel zullen zien en er van genieten.
    Opa

  • 15 Maart 2009 - 13:56

    Nathalie:

    Voorbereidingen zijn in volle gang lees ik, leuk geschreven ook :)

    Ben erg benieuwd hoe jullie avontuur gaat verlopen.

  • 15 Maart 2009 - 18:32

    Kristel De Bont:

    Hee Evelien,
    via Hyves gelezen dat jullie naar Thailand gaan! Ik zeg: heel veel plezier, geniet ervan!
    xx Kristel

  • 16 Maart 2009 - 09:12

    Thijs:

    Hooi Evelien.

    Alvast veel plezier de komende tijd.
    Af en toe lees ik hier wel even bij hoe het met je gaat daar :D

    Greetz

  • 17 Maart 2009 - 11:11

    Vivian:

    Hoi Liset,

    Nou daar gaan jullie dan. Heel veel plezier! We zullen je missen op maandagen...

    Groetjes,
    JV+JIM

  • 17 Maart 2009 - 17:35

    Wim&ilone:

    Veel plezier geniet er van !!!!!!!!!!xxxxx

  • 17 Maart 2009 - 18:37

    Marlies:

    Have fun en geniet maximaal! Wij hier lente en jullie vol de zomer in, ben licht jaloers...
    X-en, Marlies

  • 18 Maart 2009 - 07:55

    Moon:

    Lientjjuhhhh!!!

    Heel erg veel plezier daar! :D
    We gaan je stiekempjes wel een klein beetje missen hoor ;)

    Groetjes Moon (En Nick natuurlijk maar die zit nu op school :P)

  • 18 Maart 2009 - 13:48

    Ulrike:

    Hey Lien!

    Onwijs veel plezier en maak er een onvergetelijke trip van.


  • 18 Maart 2009 - 17:00

    Esther:

    Voordat jullie je weblog bij gaan houden meld ik even dat jullie laatste glimp bij de douane op Schiphol was.(toch jammer dat Joris daar niet stond....) Ik ga ervan uit dat jullie nu lekker een maaltijdje genuttigd hebben en misschien wel languit liggen vanwege de weinige passagiers. Hebben jullie al leuk chinees gepraat?
    Veel plezier onderweg en straks daar.

  • 18 Maart 2009 - 17:56

    Liesl:

    hey lien, eer je dit leest ben je in bankok of verder, maar wil je een hele fijne relaxte zonnige gezellige vakantie toewensen. En ik ga wel lezen wat je allemaal te vertellen hebt. geniet er van

    groetjes liesl

  • 19 Maart 2009 - 08:05

    Carin Van Der Wal:

    Lieve Evelien en Lisette,

    Heel veel plezier in Thailand, ben reuze benieuwd naar de verhalen en foto's. Ga jullie op de site volgen.

    Geniet ervan!!!

    Groetjes, Carin

  • 19 Maart 2009 - 14:13

    Melanie:

    Hee Vakantiegangers!!
    Goede reis gehad?
    Ik hoop dat jullie niet te vaak gebruik hebben moeten maken van de kotszakjes :S!!
    Ik hoop ook dat jullie wat kunnen slapen en dat jullie daarna de ultieme toeristen uit kunnen hangen!! Heel veel plezier in ieder geval met z'n tweetjes!!
    Ik ga verder met schoonmaken... Ben niet jalours hoor.....:)

    Dikke knuffel!!

  • 19 Maart 2009 - 15:46

    Alex:

    Haai in the skaai !

    Krung Thep !
    Overweldigend.

    Dag Lies en Lien ( of omgekeerd ) Hoe is de jetlag verlopen ? Beetje upside-down en 7 uur later dan hiero !
    Hoe zitten de rugzakjes ?Hebben jullie airco in het hotel ? Hier gaat het vannacht een paar graadjes vriezen ( 20 maart ! )dus blijf voorlopig nog maar bij de Thai. Zijn ze echt allemaal zo gastvrij ?

    Eerst maar even acclimatiseren en een inburgeringscursus volgen
    Daarna wel een goed reisplan opstellen ( laat je verrassen ! )

    Waar laat je de rugzakjes in de TukTuk ?

    CUS

  • 19 Maart 2009 - 16:03

    Alex:

    Hoi Lies@

    Opa nog steeds hetzelfde als dinsdag. Hij maakt nog grapjes, maar is flink suf en benauwd.

    Hospitalex

  • 20 Maart 2009 - 08:15

    Roelie:

    Geniet ervan het zal een onvergetelijke reis zijn,met veel cultuur en avontuur.
    Heel veel plezier.
    Liefs x

  • 20 Maart 2009 - 12:35

    Bianca:

    Lientje, ik kwam gisteravond tot de ontdekking dat ik helemaal vergeten ben je een hele fijne vakantie te wensen. *bloos* Sorry lieverd! Nou bij deze dan, hoop dat je het leest. Ik hoop dat je echt een waanzinnige reis hebt, veel leuke ervaringen op doet, mensen leert kennen bla bla. Heb me net opgegeven voor de nieuwsbrief dus ik ga zeker je verhalen lezen. Meis, veel plezier, geniet er vooral van. Ik spreek je als je terug bent.

    Dikke kus (ook namens Rem ;) )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amersfoort

Evelien

Actief sinds 09 Jan. 2009
Verslag gelezen: 303
Totaal aantal bezoekers 54236

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2014 - 09 Augustus 2014

Citytrip Berlijn

21 December 2012 - 29 December 2012

Dubai baby!

09 Juli 2012 - 29 Juli 2012

Interrail 2012

08 Februari 2011 - 12 Maart 2011

Asia 2011

26 Januari 2010 - 02 Februari 2010

Kameroen

18 Maart 2009 - 14 April 2009

Thailand

Landen bezocht: