Tiger Temple, Bridge, and finally photos!! - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Evelien Ruijtenberg - WaarBenJij.nu Tiger Temple, Bridge, and finally photos!! - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Evelien Ruijtenberg - WaarBenJij.nu

Tiger Temple, Bridge, and finally photos!!

Door: Evelien

Blijf op de hoogte en volg Evelien

22 Maart 2009 | Thailand, Kanchanaburi

Swawasdee!!
Jullie zullen wel denken, doen jullie niet anders dan internetten? Jawel hoor :D
Vandaag een bezoekje gebracht aan de Tiger Temple, dat was nog wel even wennen want we hadden de wekker gezet, maar na een avondje chatten met onze Zweedse buurjongens en het drinken van een vreemd soort rijstewijn (8% alcohol dus altijd goed ;-) ) viel dat opstaan nog niet mee!! Alhoewel we pas om 2 uur met de taxi mee konden, hebben we voor die tijd lekker kunnen relaxen, beetje hangen in de hangmat, en vriendjes geworden met een canadese meid en haar reisgezelschap. Zo denk je even lekker te gaan lezen......vervolgens ben je ruim een uur aan het 'chatten' over the weather in Canada.....it's freezing cold out there right now!!
Anyway, the Tiger Temple was indrukewekkend. Zo indrukwekkend dat ik er tranen van in m'n ogen kreeg. Die beesten worden dan weliswaar voor hun 'good health' daar gehouden en verzorgd, maar voor de foto's met toeristen liggen ze zogenaamd te slapen.....Het deed me pijn om te zien hoe de beesten erbij liggen, maarja.......man this is reality! Dus braaf met de beestjes op de foto geweest, wat overigens een enorm aantal foto's opleverde!
Daarna nog rondgelopen op de rest van het park en daar nog zwijnen, koeien en een dromedaris gespot! Op het laatst kregen de beesten te eten: pompoenen die kapot werden gegooid door de verzorgers. Die konden wel een handje hulp gebruiken, dus zin we druk aan het pompoengooien geweest :D Leuke bezigheid, al zeg ik het zelf, het is echter niet aan te raden om te eten.....;-)
Op weg terug naar ons Jolly Frog hostel, had een van de Italianen (lekker ding!!!) nog even geregeld dat onze chauffeur zou stoppen bij ' The Bridge' scheelt weer lopen. We hebben wat leuke foto's gemaakt, en zijn toen weer door gegaan naar het hotel. Waar we ons hebben opgefrist en foto's hebben gemaakt van the beautiful sunset! :D
Net uit een ananas gegeten en 3 biertjes genuttigd, het kost hier toch geen reet, dus lekker doen ;-) Nu toch nog even snel op internet om de foto's met jullie te delen. Straks aan de whiskey met onze Canadese vriendjes :D
We zeggen maar een ding: What a life!!! We enojoy it the fullest!!!
Morgen gaan we trouwens naar het Erawan National Park, de watervallen bekijken. We gaan samen met onze Canadese vrienden, dus dat belooft gezellig te worden! In de namiddag zullen we de bus pakken naar Suphanburi, en daar overstappen op de bus naar Ayuthaya. Daar zullen we een dag blijven en dan 's avonds met de nachttrein naar Chiang Mai gaan. Dus ons volgende berichtje zal hoogstwaarschijnlijk dan pas verschijnen!!!
Tot snel weer!! En blijf reageren!! Het is zo leuk!
Liefs en groetjes van ons!!

• 22 Maart 2009 - 15:44

Lien En Lies:

Volgende keer meer foto's, nu geen zin meer.....snel internet kennen ze niet hier ;-)

Wij gaan nog even een biertje drinken :D

• 23 Maart 2009 - 13:44

Corky:

Je hebt het naar je zin he wijfie :D ?

Ben echt heppie voor je,
    Maak er een groot feest van!!

Dikke kus Corriena aka Chica aka Cork

• 23 Maart 2009 - 15:13

Alex:

Hoi, wat een journalist is die Evelien. Heerlijk zo'n reisverslag !
    Zeg tegen Liset dat ze ook eens wat schrijftalent gebruikt of ligt die alleen nog maar in de "Hangmat Voor Jongeren ?"
    Al met een sampan geweest ? Weet je wel hoe ver Chiang Mai van Krung Thep ligt ?
    De Parel van het Noorden ! Ga terug met het vliegtuig ... Het is allemaal toch goedkoop.
    Tot overmorgen inChiang Mai ! Houdoe !

• 23 Maart 2009 - 15:16

Alex:

Maar Bier ??? Er wordt toch niet aan "Coma-zuipen" gedaan ? Het enige echte bier hebben ze alleen in België.
    Wat drinken jullie daar dan voor 4 baht ? Ook trappistenbier ? Of Monnikenbier ??
    Liset lust toch geen bier ? Wat drinkt die dan ?
    Toch geen HHH ?

• 23 Maart 2009 - 15:35

Melanie:

Lekker joh!
    Alles kost toch een kwartje daar dus ik zou zeggen; Proost!!
    Maar het klinkt goed allemaal, op naar het volgende verslag! En meer foto's :P

Dikke knuffel!

• 23 Maart 2009 - 20:28

Milou:

Leuk dat je het zo naar je zin hebt!
    Helemaal verdiend:)
    Geniet er lekker van en tot snel op de BB!

Liefs

• 24 Maart 2009 - 18:35

Hoi Liset,

Waar blijf je nu met je konditie opgebouwd op de X-Trainer ?
    Ga maar met de trein, de bus, de taxi of met het vliegtuig !
    Tweede gedeelte maar op vakantie aan de kust, okay ?
    Krabi - Ko Phi Phi - Phuket ............
    Evelien .... wil je wel op de achterblijvers letten ! Erawan ??

• 24 Maart 2009 - 18:39

Hoi Liset en Evelien,

Meaung Chiang Mai ligt in bergachtig gebied.
    Lijkt mij wat koeler !
    Heerlijk .........
    In de krant weer gezien dat het 35 graden is en licht bewolkt. Ahhgg ..
    Volgende trip naar IJsland, toch maar ???
    Ik ga mee !

• 24 Maart 2009 - 18:41

Alex:

Zeg, die Backpacks zien er lang niet vol genoeg uit, zie ik ! Waar laten jullie de rest ?

• 25 Maart 2009 - 12:30

Mastert:

Koeien, ananas en bier. Klinkt ideaal! Ik blijf jullie volgen!

• 25 Maart 2009 - 21:09

Rob:

Dat klinkt allemaal goed dames. Wij volgen het met belangstelling vanuit het koude en natte kikkerklimaat hier. We zien uit naar het volgende enthousiaste bericht. Veel plezier nog.