Greetings from Bled - Reisverslag uit Bled, Slovenië van Evelien Ruijtenberg - WaarBenJij.nu Greetings from Bled - Reisverslag uit Bled, Slovenië van Evelien Ruijtenberg - WaarBenJij.nu

Greetings from Bled

Blijf op de hoogte en volg Evelien

26 Juli 2012 | Slovenië, Bled

Nog even en ik ben alweer thuis, de tijd vliegt. Maar toch nog even een kort verslagje uit Bled. Het lijkt hier net alsof ik in Amsterdam rond loop, alleen dan hebben ze de grachten verruild voor een groot meer.
Beetje jammer want je komt hier bijna alleen maar Nederlanders tegen, toeristisch plekje dus dat Bled......maar mooi is het wel.
Van de week een mooi uitzichtpunt bezocht, met geweldig uitzicht over het meer, het was een flinke klim, en tot mijn verbazing was er boven helemaal niemand! Wat een rust, heerlijk genieten dus.
Verder Ljubljana bezocht, niet omdat het nou zo geweldig is daar, maar meer omdat mijn telefoon stuk is......met wat handige fratsen doet ie het nog wel, maar thuis kan ie de prullenbak in dus.
Ik hou het even bij een kort verslagje vandaag omdat ik nog even van de zon ga genieten zolang die hier nog schijnt. Morgen vertrek ik richting Munchen en dan zit mijn reis er echt bijna op.

• 26 Juli 2012 - 15:35

Marlies:

Nou lief, geniet er nog ff van, altijd jammer dat de tijd vliegt hè? Helemaal als je leuke dingen doet :-) Goede thuisreis!

• 26 Juli 2012 - 16:07

Nog Veel Plezier De Laatste Dagen ,Evelien !:

heel erg bedankt voor alle geweldige verhalen ---dat je daar nog tijd voor hebt !!!!!
    tot knuffels !!! oma Gré .

• 26 Juli 2012 - 16:10

Mama:

Ja ja, die nederlanders toch. Veel zon daar en natuurlijk goedkoop. Dat trekt een hoop mensen die kant op. Kan ze geen ongelijk geven. Gelukkig was je boven op die berg weer zonder al die medelanders.
    Gelukkig voor ons, thuisblijvers, is het hier ook heerlijk en bijna te warm. Een echt relaxed vakantiegevoel krijg je ook hier. Tot laat in de avond buiten met een wijntje, heerlijk.
    Gisteren nog in Niekark geweest voor de plantjes, alles o.k. daar.
    Ze vroegen nog wanneer je weer terugkwam.........
    Tot zondag, en goede terugreis.
    liefs, mama