Per spoor.....kedeng kedeng - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van Evelien Ruijtenberg - WaarBenJij.nu Per spoor.....kedeng kedeng - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van Evelien Ruijtenberg - WaarBenJij.nu

Per spoor.....kedeng kedeng

Door: Evelien

Blijf op de hoogte en volg Evelien

30 Juni 2012 | Nederland, Nijkerk

Hallo luitjes,

Mijn laatste reis is inmiddels alweer even geleden. Tijd voor een nieuw tripje dus! :D

Inmiddels ben ik afgestudeerd en ga ik door het leven als 'juf' Evelien. Om m'n topografische kennis een beetje bij te werken en m'n kaartlezen op niveau te houden ga ik deze zomer interrailen! Met de trein door Europa! Weer eens wat anders, en bovendien een keer wat dichterbij. Met m'n interrailpas kan ik 10 dagen vrij reizen door 30 landen in Europa. Helemaal leuk dus!

Op 9 juli a.s. begint het avontuur en stap ik met mijn backpack in de nachttrein naar München om daar ruim 10 uur opgevouwen te liggen. Je kunt je reis niet beter beginnen toch ;-)

Onderweg zal ik proberen om jullie op de hoogte te houden van alle belevenissen door weer gezellige verhaaltjes te schrijven.

Groetjes, Evelien

• 08 Juli 2012 - 12:05

Lea:

Veel plezier!
    Ik zal je (deels) volgen.

• 09 Juli 2012 - 07:47

Oma Gré :

fijne reis Evelien
    je bent een geweldige meid --ik ben trots op je .!
    je dóét het toch maar weer , zo in je 1-tje.
    pas goed op jezelf !!!
    knuffel - oma Gré

• 09 Juli 2012 - 13:16

Rein Jr En Romy.:

Hallo Lien,

Heel veel plezier op je reis.
    We zullen je missen.
    Volgend jaar kom je wel weer in de voortent slapen he??

Groeten Rein en Romy